Hogyan építsünk quadcoptert kezdőként

ha nem értünk hozzá?

Syma X5C 2

2015. június 16. 17:57 - mrbalage

Néhány óra (beltéri) repülés után a bal hátsó motor elkezdett szorulni.

Először azt hittem, hogy csak valami piszok ment a fogaskerekek közé, ezért szétszedtem és kitisztítottam, de sajnos nem járt eredménnyel: ugyan úgy szorult, néha elkapta olyankor lehetett volna repülni, máskor egyáltalán nem akart beindulni.
Újra szétszedtem, érintkezési hibára gyanakodtam, de bárhogy hajlítgattam a vezetékeket nem függött össze, hogy mikor jó a motor. Google. Másnak is előjött már ez a hiba, ugyan ezzel a a bal hátsó motorral. Gondoltam ez valami szériahiba lesz, ebay, 4 új motor. Meg akkor rendeltem már hozzá egyéb fogyónak gondolt alkatrészt is: motorházat és propellert is. Két hét pihenés.

Megjöttek az új motorok, szétszedtem újra. Elég sok csavar tartja egyben a könnyű műanyag házat, de utána könnyen szét lehet pattintani és egyszerűen szerelhető. Két különböző pár motor érkezett két CW és két CCW. (Bár nem vagyok villamosmérnök szerintem a polaritást felcserélve egy DC motornál megfordul a forgásirány). Beforrasztottam az újat és tökéletesen működött és működik azóta is.

Mivel főként az irodában játszottam vele, azért néhány felszállás után világossá vált, hogy ez inkább kinti játék, de jó lenne, ha itt bent is tudnék repülni. Innen jött a felismerés, hogy kellene egy kisebb quadcopter, aminek ez a tér nagyobb lenne és két email között lehetne vele repkedni egy kicsit.
Google: Cheerson CX-10. Ebay, banggood, UK warehouse, 7 workingdays, order.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://multirotor.blog.hu/api/trackback/id/tr227549386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása