Hogyan építsünk quadcoptert kezdőként

ha nem értünk hozzá?

Syma X5C

2015. június 15. 22:28 - mrbalage

Miután a kis Syma eltűnt az épületek felett rohantunk abba az irányba, amerre a szél elkezdte sodorni, de én már láttam magam előtt, hogy ez nem lesz meg. Biztos voltam benne, hogy egy épület tetejére zuhant és sose fogjuk megtalálni.

Nem így lett! Egy közeli réten találtunk rá hanyatt a földön, 2 méterre az úttestől. Ez meleg volt... De meglett ez a lényeg és nagyon jó lecke volt a második napon!

Syma X5C

Itthon ne vegyetek, mert szerintem kicsit túlárazott, de ebayről már 15-20 körül meg lehet rendelni frísipinggel.

Első quadcopternek szerintem ideális, megtanulni rajta az irányítást, az alapokat. Nagyon könnyű, éppen ezért nem tud nagyot esni, az pedig elég gyakran megesik az elején. 

A felépítése nagyon egyszerű: egy kb 4x4cm-es NYÁK van középen a vázban. Elég mélyen, ezért esésnél nehezen sérülhet. 4 kivezetés a motoroknak, amik meglepően aprók és egy áttételen keresztül hajtják meg a rotorokat.

Van még minden karon egy-egy színes LED sor, ezek segítenek, hogy melyik az eleje és a hátulja, valamint villognak ha merül a quad.

A távirányító szerintem könnyen beállítható, bár a funkciók kiosztása a gombok között nem logikus. A karok természetesen megfelelően működnek, mode2, azaz balkezes throttle. A kis kiegyenlítő kapcsolók egyike viszont a fényképezést/videózást vezérli. Az a gomb, aminek szerintem ezt a funkciót kellene állítania az pedig a High és Low módok között vált. 

A kamera, nem a legjobb, de az árához képest tűrhető. Én nem használom, le is szereltem. Érzetre így jobban bírja az akksija is.

Összeségében én nagyon szeretem a kis Syma-t, High módban, szélcsendben nagyon jókat lehet vele repülni. Az irányítást is lehet gyakorolni vele és ha a haverod ki akarja próbálni a "nagyot", akkor először repüljön pár kört a "kicsivel"!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://multirotor.blog.hu/api/trackback/id/tr57547358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása